При проведенні шкільного уроку з використанням інтерактивної дошки з'являється багато переваг у порівнянні зі звичайним уроком.
Це переваги не тільки для викладача, але і для учнів.
Основні переваги
- Сумісна з програмами для всіх років навчання
- Підсилює подачу матеріалу, дозволяючи викладачам ефективно працювати з веб-сайтами та іншими ресурсами
- Надає більше можливостей для взаємодії та обговорення в класі
- Робить заняття цікавими і захоплюючими для викладачів і учнів завдяки різноманітному і динамічному використанню ресурсів, розвиває мотивацію
Переваги для викладачів
- Дозволяє викладачам пояснювати новий матеріал з центру класу
- Заохочує імпровізацію і гнучкість, дозволяючи викладачам малювати і робити записи поверх будь-яких додатків і веб-ресурсів
- Дозволяє викладачам зберігати і роздруковувати зображення на дошці, включаючи будь-які записи, зроблені під час заняття, не витрачаючи при цьому багато часу і сил і спрощуючи перевірку засвоєного матеріалу
- Дозволяє викладачам ділитися матеріалами один з одним і знову використовувати їх
- Зручна при роботі у великій аудиторії
- Надихає викладачів на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний ріст
Переваги для учнів
- Робить заняття цікавими і розвиває мотивацію
- Надає більше можливостей для участі в колективній роботі, розвитку особистих і соціальних навичок
- Звільняє від необхідності записувати завдяки можливості зберігати і друкувати все, що з'являється на дошці
- Учні починають розуміти більш складні ідеї в результаті більш ясною, ефективної та динамічної подачі матеріалу
- Дозволяє використовувати різні стилі навчання, викладачі можуть звертатися до всіляких ресурсів, пристосовуючись до певних потреб
- Учні починають працювати більш творчо і стають впевненими в собі
- Їм не потрібна клавіатура, щоб працювати з цим обладнанням, таким чином підвищується залученість учнів початкових класів або дітей з обмеженими можливостями
Фактори ефективного використання
- Забезпечення доступу до інтерактивної дошки, щоб викладачі могли набратися досвіду
- Використання дошки не тільки викладачами, а й учнями
- Надання викладачеві часу на підготовку до заняття
- Тимчасові витрати викладача для того, щоб стати впевненим користувачем і підібрати ресурси для заняття
- Обмін ідеями і ресурсами між викладачами
- Розташування дошки в класі таким чином, щоб не заважав сонце і ніщо не знаходилося між проектором і дошкою
- Високий рівень надійності та технічної підтримки, щоб звести до мінімуму можливі проблеми