fbpx

Новини

Matatalab і EdTech Awards: премія за навчання

Освітній комплект Matatalab Coding Set відзначений премією EdTech Awards 2021 категорії Cool Tool

Ми багато разів говорили про те, що освітні набори від компанії Matatalab хороші з усіх боків: вони допомагають пояснити складні поняття в ігровій формі, відмінно підходять для розвитку творчих навичок, вивчення основ алгоритміки і принципів командної роботи.

Наше думку поділяють і засновники престижної премії EdTech Awards : цього року базовий набір Matatalab Coding Set відзначений спеціальною нагородою Cool Tool в області програмування, інформатики та інженерних рішень. Вітаємо! Про всяк випадок зазначимо, що сама премія EdTech Awards була заснована в 2010 році, а своє завдання її засновники бачать в тому, щоб виділити на загальному тлі передові розробки в сфері освітніх технологій і забезпечити їм заслужену увагу широкої аудиторії.

Matatalab EdTech Awards

Нагадаємо також, що прямо зараз лінійка Matatalab включає в себе кілька готових комплектів для роботи з дошкільнятами та учнями перших класів . При цьому важливо відзначити, що навіть у спрощеній версії виробник передбачив все необхідне: програмований робот, спеціальний контролер, ігрова карта і навчальні матеріали - для початку цього буде цілком достатньо. Крім стандартного застосування в НУШ, ці комплекти показують прекрасні результати і при роботі з дітьми з обмеженими можливостями.

Наочність важлива для будь-якої аудиторії, а для дітей з ментальними розладами вона життєво необхідна: порушення в когнітивної сфері не дозволяють їм правильно інтерпретувати абстракції і використовувати словесно-логічне мислення. Набори Matatalab допомагають на конкретному прикладі розповісти про логічні ланцюжки, послідовності і просторово-часові уявлення. Простіше кажучи, замість незрозумілих абстракцій діти отримують матеріал у доступній їм формі

Окремо відзначимо простоту використання і мінімальний віковий поріг (від 4 років), симпатичний дизайн, загальна якість виконання і оригінальний підхід до вивчення складних понять через логічні квести з реальними фізичними об'єктами. І все це - без клавіатури, екрана або будь-яких інших «комп'ютерних» атрибутів !

© 2007- 2021 СМАРТ. Інтерактивні Технології і Системи