УкрТелеком

  +380(512)71-94-28

МТС

  +380(50)396-83-40

LIFE

  +380(63)674-95-40

Кіївстар

  +380(98)444-14-70

DLP або LCD?

Навіть якщо ви новачок в світі цифрових проекторів, то вам не знадобиться довго ходити по магазинах або по фірмах, щоб з'ясувати що терміни LCD та DLP якось позначають два різних типи проекторів. Ви можете ще навіть і не знати, що означає LCD та DLP, але вже запитаєте: 'А який з них краще?'.

dlp VS. 3lcd


Відповідь проста. Коли як. І у LCD, і у DLP-технології є унікальні переваги. Жодна з цих технологій не досконала. Тому важливо зрозуміти, що кожна з них може дати саме вам. Тоді й можна буде вирішити, яка ж з технологій буде кращою. Для вас!

До слова, на ринку є ще і третя технологія, яка називається LCOS (Liquid Crystal on Silicon). Вона просувається декількома виробниками, зокрема JVC, Sony і Hitachi. LCOS-технологія використовується, наприклад, в декількох видатних проекторах для домашнього кінотеатру. Однак обговорення LCOS-технології виходить за рамки даного огляду.

Технічні відмінності LCD та DLP-технологій.

Технологія DLP (Digital Light Processing - цифрова обробка світла) - це розробка компанії Texas Instruments. І вона дещо інша, ніж LCD. На відміну від рідкокристалічних LCD-панелей, які пропускають світлові промені, DLP-кристал являє собою поверхню, що відбиває, яка складається з тисяч мікродзеркал. Кожне таке мікродзеркала є пікселом (елементом зображення). У DLP-проекторі світловий промінь від проекційної лампи направляється на поверхню DLP-кристала. Кожне мікродзеркала управляється окремо.

У дорогих DLP-проекторах використовується три окремих DLP-кристала, по одному на кожний колірний канал (червоний, зелений, синій). Однак у більшості DLP-проекторів використовується диск, поділений на червоний, зелений, синій і білий (прозорий) сектори. Кожен кольоровий сектор служить фільтром, проникним тільки певний колір, і тільки білий сектор пропускає всі складові кольору. Диск, розміщений на шляху світлового променя між лампою і DLP-кристалом, швидко обертається, так що DLP-кристал висвітлюється те червоним, то зеленим, то синім світлом.

Кожне мікродзеркала направляє певну частину світла на об'єктив проектора залежно від того, яка частка даної колірної складової необхідна для створення необхідного колірного відтінку в даному елементі зображення в даний момент часу. Диск в DLP-проекторі обертається швидко, так що швидка зміна колірних складових сприймається оком людини як один певний колірний відтінок. У деяких сучасних DLP-проекторах на додаток до стандартних - червоному, зеленому, синьому і білому - секторам, використовується також ще темно-зелений і жовтий сектора.

Технічні переваги DLP і LCD.

Кожна з цих двох технологій швидко розвивалася протягом останніх п'яти років. Обидві технології стали значно досконалішими за цей час, і ті суттєві відмінності між ними, які ми звикли відзначати, стали вже зовсім не такими й істотними. Деяка різниця ще помітна, але весь хід подій - класичний приклад того, як відкрита ринкова конкуренція стимулює поліпшення технології.

Традиційно одна з основних переваг LCD-проекторів полягало в більш високій колірної насиченості зображення, ніж це могли дати DLP-проектори. Причина полягає в тому, що в більшості одночіпових (тобто в яких використовується тільки один кристал) DLP-проекторах, призначених для ринку бізнес-презентацій, колірний диск поряд з червоним, зеленим і синім секторами, обов'язково включає і т.зв. білий (тобто прозорий) сектор для того, щоб підвищити загальну яскравість зображення. І хоча зображення дійсно виходить більш світлим, ніж якби цього білого сектора не було, така схема призводить до зменшення колірної насиченості, роблячи кольори на зображенні від DLP-проектора не настільки соковитими і виразними. Це не є проблемою для комп'ютерних презентацій, де кольори самі по собі досить чіткі і насичені. Але якщо ви плануєте використовувати проектор для перегляду високоякісного відео, на це варто звернути увагу.

Щоб компенсувати зниження колірної насиченості і поліпшити точність передачі кольору багато DLP-проекторів, призначених для домашнього кінотеатру або інших областей застосування, де потрібна високоякісне відео, тепер використовують 6-сегментний колірної диск, що складається з двох наборів червоного, зеленого і синього секторів. У той же час білий сектор відсутня. (У деяких проекторах колірної диск має навіть 7 або 8 секторів, за рахунок додаткового темно-зеленого сектора).

Такий багатосегментний колірної диск значно покращує колірну насиченість і точність передачі кольору проектора, хоча і за рахунок неминучого зниження загального світлового потоку. Це хороше рішення, оскільки рівень якості відеозображення залежить від контрастності картинки на екрані (ось чому відео найкраще виглядає в темному залі). А в темряві високий світловий потік від проектора і не потрібний.

Таким чином, орієнтовані на застосування в кінотеатрі DLP-проектори практично зрівнялися з LCD в плані колірної насиченості. У той же час DLP-проектори, призначені для ринку бізнес-презентацій, де потрібна підвищена яскравість, за колірною насиченості поки що відстають від LCD-проекторів. Зображення у DLP-проекторів виходить ніби більш білясте.

Інша область, де було помітно відмінність двох провідних проекційних технологій - це чіткість комп'ютерних зображень. При однаковій роздільній здатності LCD-проектор зазвичай дає більш чітку картинку, ніж DLP-проектор. Різниця найбільш помітна при демонстрації таких матеріалів, як наприклад, електронні таблиці з безліччю дрібних літер і цифр. У той же час при демонстрації відео відмінностей в чіткості практично немає. Не можна сказати, що DLP-проектор дає розмите і нерізке зображення. Зовсім ні. Коли ви дивитеся на екран, де проектується Excel-таблиця з якого-небудь DLP-проектора, вона вам здається цілком чіткою. Різниця буде помітна тільки якщо два зображення однієї і тієї ж таблиці вивести з DLP-і LCD-проекторів на розташовані поруч екрани. Зображення від LCD-проектора у порівнянні виглядає більш чітким і різким

Третя традиційна перевага LCD - це більш висока світлова ефективність. LCD-проектори зазвичай дають значно більш високий світловий потік, ніж DLP-проектори при тій же потужності проекційної лампи. Тому LCD-проектори домінують в тих областях, де потрібен високий світловий потік. На момент написання цього огляду відомо більше 60 моделей проекторів з яскравістю від 3000 до 6000 люмен при ціні менше 10 тис дол І всі вони - це LCD-проектори, за винятком однієї DLP-моделі, причому цей єдиний DLP-проектор має світловий потік 3200 лм, тобто майже на нижній межі розглянутого діапазону.

Таким чином, LCD-проектори - це те, що потрібно для демонстрації в освітлених приміщеннях, тобто там, де потрібен високий світловий потік.

У LCD-проекторів історично було три недоліки, які відносяться більшою мірою до демонстрації відео і мало впливають на демонстрацію комп'ютерних зображень. Перше - це видима 'пікселізація', тобто небажана можливість бачити, що зображення складається з окремих елементів. Друге - це те, що називають ефектом сітки або решітки ('screendoor effect') - зображення виглядає, начебто за гратами. Цей ефект виникає через наявність т.зв. Міжпіксельних' проміжків в LCD-матриці. Нарешті, третя 'слабкість' LCD-технології - це не настільки вражаючий рівень контрастності і глибини чорного кольору, що абсолютно необхідно для показу високоякісного відео.

LCD-технології в минулому довелося витримати чимало 'нарікань' від фанатів відео-за цих трьох відзначених нами недоліків. Однак у сьогоднішніх LCD-проекторах ці проблеми вже майже пішли в минуле. Міжпіксельні проміжки в LCD-панелях з тих пір зменшилися, а фізична роздільна здатність - число пікселів на екрані - збільшилася. На початку проекційної індустрії дозвіл проекторів було низьким - зазвичай VGA (640 x 480) і навіть гірше. Потім з'явилися проектори з роздільною здатністю SVGA (800х600), а потім і XGA (1024х768) і вище. Багато сучасні проектори використовують і широкоформатну LCD-матрицю c роздільною здатністю 1280х720 або 1366х768. З кожним кроком еволюції кількість пікселів на зображенні збільшувалася, а видима пікселізація і ефект сітки зменшувалися.

У сучасних проекторах з роздільною здатністю SVGA (і тим більше XGA) на тій відстані, з якого зазвичай дивляться зображення глядачі, видима пікселізація відсутня. Крім того, міжпіксельні проміжки у всіх LCD-апаратах, незалежно від роздільної здатності, значно зменшилися в порівнянні з тим, що було ще 2-3 роки тому. Сьогодні навіть для недорогих моделей LCD-проекторів ефект сітки набагато менш помітний, ніж це було в проекторах попередніх поколінь.

Оскільки DLP-технологія створює елемент зображення за рахунок відбиття світла від крихітних мікродзеркал, зображення на краях пікселя дещо пом'якшені і не настільки чітко опрацьовані, як в LCD-проекторах - ось чим пояснюється легке розмиття деталей в електронних таблицях, але з іншого боку і традиційно більш гладка для DLP картинка у відео. У цьому ж значною мірою криється і причина того, що DLP все ще має перевагу перед LCD в плані менш помітною пикселизации зображення. Однак завдяки останнім удосконаленням LCD-технології вам буде потрібно підійти вже набагато ближче до екрану, щоб помітити цю різницю.

Що стосується контрасту, то LCD все ще помітно поступається DLP, але обидві технології зробили помітний крок вперед. Всього три роки тому типовий LCD-проектор володів контрастністю 400:1 і нижче, в той час як DLP-моделі мали відповідний показник 600:1 або 800:1. Але кардинальне поліпшення обох технологій вивело показники контрастності на нові рубежі. Сьогодні багато DLP-проекторів мають показник контрастності на рівні 2000:1, а моделі, розроблені спеціально для домашнього кінотеатру - навіть 5000:1. У той же час зараз вже 38 моделей LCD-проекторів мають заявлену контрастність 1000:1 і вище. А впровадження динамічного управління апертурою вже в найближчому майбутньому дозволить досягти в LCD-проекторах ще більш вражаючих значень контрастності. Sony вже анонсував проектор VPL -551 з контрастністю 6000:1, а Panasonic випустив LCD-проектор AE -700 з контрастністю 2000:1.

Висновок такий: за показником контрастності LCD-проектори реально подолали свій технологічний недолік . Дійсно, будь проектор, що володіє контрастністю 2000:1 і вище здатний дати чудову картинку з прекрасною опрацюванням деталей у тінях.

Нарешті, одна з головних переваг DLP-проекторів в порівнянні з LCD - це компактність! Якість, особливо важливе для ринку мобільних презентацій. Завдяки тому, що DLP-система побудована всього на одному кристалі (а не на трьох LCD-панелях, як в LCD-проекторі), DLP-проектори мають більш компактну конструкцію. Зараз на ринку вже більше 50 проекторів з масою менше 1.6 кг і тільки три з них - це LCD, всі інші - DLP. Більшість же LCD-проекторів мають масу 2 кг і вище.

Потенційна проблема DLP: 'Райдужний ефект'.

Якщо є якась одна проблема, яку всі схильні розглядати як недолік DLP-технології, то це те, що принцип кольороподілу за допомогою обертового колірного диска потенційно здатний викликати видимий артефакт на зображенні , який називають 'райдужним ефектом'. Він виникає просто через те, що будь-яка кольорова точка на зображенні формується шляхом послідовного виведення трьох основних кольорів: червоного, зеленого і синього. (У дорогих DLP-проекторів з 3 кристалами немає колірного диска, а отже, і не може бути ефекту веселки.) У принципі сама DLP-технологія і побудована на тому, що людське око просто не встигає відстежити швидку зміну основних кольорів і сприймає не окреме , а сумарна дія їх вже як певний колірний відтінок. На жаль, деякі люди, що володіють 'швидкої' візуальної системою, здатні ці переходи бачити. Є також підстави вважати, що швидка зміна кольорів є причиною скарг на втому очей і навіть головний біль під час тривалих переглядів з використанням DLP-проектора.

Оскільки в LCD-проекторі основні кольори завжди виводяться одночасно, у глядачів при демонстрації з LCD-проектора цих проблем просто не виникає.

Наскільки серйозна ця проблема? Для різних людей по-різному. Більшість взагалі не помічає ніякого райдужного ефекту. Однак тих, хто здатний бачити райдужний ефект, це може настільки дратувати, що вони просто не можуть дивитися на екран. Інші кажуть, що час від часу вони про себе відзначають райдужний ефект, але це не заважає отримувати задоволення від перегляду.

Texas Instruments і виробники DLP-проекторів значно просунулися в подоланні цієї проблеми. У першому поколінні DLP-проекторів колірної диск робив 60 оборотів в секунду (3600 об / хв). Так що частота 'миготіння' кожного кольору становила 60Гц. Базову частоту 60Гц в першому поколінні DLP-апаратів позначили як '1 х '- одношвидкостні. Коли стало ясно, що проблема веселки існує і багатьом заважає, у другому поколінні DLP-проекторів частота обертання колірного диска була збільшена до '2 х '(або 120Гц, тобто 7200 об / хв).

Сьогодні, як уже зазначалося вище багато DLP-проектори для домашнього кінотеатру мають 6-сегментний колірної диск. Хоча диск обертається зі швидкістю 7200 об / хв, але за рахунок того, що на диску два набори червоного, зеленого і синього секторів ефективна частота зміни кольорів зростає ще в два рази і такі апарати позначають як '4 х '- чотиришвидкісні. Таке додаткове подвоєння частоти ще більше зменшує число людей, які можуть бачити райдужний ефект. Шестисегментний 4-швидкісною колірної диск практично повністю виключає ймовірність прояву райдужного ефекту при використанні проектора в домашньому кінотеатрі.

Водночас через необхідність забезпечити високий світловий потік для комп'ютерних презентацій, в більшості DLP-проекторів бізнес -класу все ще використовується 4-сегментний 2-швидкісний кольоровий диск. Однак зараз починають з'являтися і бізнес-проектори (наприклад, у BenQ і ряду інших прпоізводітелей) з 3-швидкісним колірним диском, з тим, щоб знизити ймовірність появи проблеми райдужного ефекту у користувачів.

Наскільки важлива проблема ' райдужного ефекту 'для вас?

Якщо вам вже раніше доводилося працювати з DLP-проекторами, і ви не бачили райдужного ефекту, то тим більше не побачите його в сучасних DLP-проекторах. Більшість людей не помічає райдужного ефекту взагалі, навіть зі старими DLP-проекторами. Однак немає іншого способу зрозуміти, чи потрапляєте ви в ту групу 'щасливчиків', яким цей ефект справді заважає - аж до сильної втоми очей і головного болю, поки ви самі на собі не проведете експеримент, т.е не посидиш якийсь час, дивлячись на демонстрацію з DLP-проектора і не подивитеся за своїми відчуттями.

Потенційна проблема LCD: Деградація зображення.

Лабораторні випробування показали, що при тривалих термінах напрацювання LCD-панелі деградують, особливо в синьому каналі, викликаючи порушення колірного балансу і зниження загальної контрастності зображення. У випробуваннях використовувалися п'ять LCD-проекторів, які працювали 24 години на добу, 7 днів на тиждень протягом декількох місяців. Хоча випробування виявили деградацію характеристик використаних LCD-проекторів, все ж вибірка була занадто мала для того, щоб з цього робити глобальні висновки. До того ж проектори працювали в режимі, в якому вони навряд чи коли-небудь будуть використовуватися в реальному житті. Тому важко зробити однозначний висновок про те, як буде відзначений ефект деградації проявлятися при нормальних умовах експлуатації.

А що сьогодні?

Найбільші розробники і виробники LCD-панелей - компанії Epson і Sony - зрозуміло, не зацікавлені віддавати ринок проекторів компанії Texas Instruments з її конкуруючої DLP-технологією. Так що конкуренція змушує як LCD-виробників, так і Texas Instruments постійно вдосконалювати свою продукцію з метою розширення своєї частки ринку. LCD-технологія досягла значних поліпшень в плані зниження видимої пикселизации та підвищення контрастності. Судячи з недавніх анонсів нових проекторів Sony і Panasonic, використання методу динамічно керованої апертури, мабуть, може стати ключовим моментом, за рахунок якого DLP в значній мірі втратить перевагу в контрастності, яким ця технологія до цих пір незмінно володіла. Якщо це відбудеться, поле битви двох конкуруючих технологій переміститься виключно в область ціни та дозволи.

Що стосується цін, то зараз на ринку поки ще спостерігається порушення паритету. У бізнес-сегменті DLP-проектори в середньому дешевші, ніж LCD, для всіх дозволів. Два найбільш недорогих SVGA-проектора на ринку на даний момент - це DLP-проектори. З 11 SVGA-моделей дешевше 1100 дол, 7 проекторів DLP і 4 проектора LCD. З 14 XGA-моделей дешевше 2000 дол, 10 проекторів DLP і 4 проектора LCD. Тобто на ринку бізнес-проекторів зі стандартним форматом зображення 4:3 проявляється неявне цінову перевагу DLP-проекторів.

Чого не можна сказати щодо проекторів з широкоформатною матрицею 16:9. З 11 проекторів з роздільною здатністю 1280х720 (формат HDTV 16:9) в ціновому діапазоні нижче 5000 дол, всі 11 проекторів - це LCD-моделі. Sharp недавно анонсував DLP-модель Z 2000 з роздільною здатністю 1280х720 і ціною 3999 дол Це перший DLP-проектор за ціною нижче 5000 дол, і все одно ця ціна удвічі вище, ніж у самого недорогого широкоформатного LCD-проектора. Так як ми не спостерігаємо подібного розриву цін у сегменті бізнес-проекторів стандартного 4:3 формату, можна укласти, що різниця в ціні залишається великою завдяки відчутної переваги DLP у суперконтрастності і якості відео. Якщо це так, то з початком поставок нових висококонтрастних LCD-проекторів, виробникам широкоформатних DLP-проекторів швидше за все доведеться значно знизити свої ціни.

Як LCD, так і DLP - технологія швидко розвиваються на радість споживачам. Гонка мініатюризації вже призвела до створення таких компактних і при цьому потужних проекторів, які ми навіть і уявити собі не могли ще пару років тому. Показник світлового потоку на одиницю маси збільшився кардинально. А якість відео у кращих LCD-і DLP-проекторів вже перевершує навіть високий рівень вимог комерційних кінотеатрів.

Ми продовжуємо рекомендувати LCD та DLP проектори для самого широкого спектру застосувань. У сфері мобільних презентацій важко знайти альтернативу DLP-проекторів вагою всього лише 1 кг. У той же час випуск мініатюрних LCD-проекторів, таких як Epson EMP-740 (1.5 кг) свідчить про те, що LCD-технологія залишається сильним гравцем і в цьому сегменті ринку. У сфері оснащення великих освітлених конференц-залів, там, де потрібен високий світловий потік, чільні позиції займає LCD-технологія. Що стосується сфери домашніх кінотеатрів, то DLP зберігає свою конкурентну перевагу в передачі кольору, контрастності і довготривалої стабільності, що спонукає багатьох покупців при оснащення свого домашнього кінотеатру віддавати перевагу DLP-проектора. Але і в цій сфері відмінність DLP-і LCD-технологій фактично сходять нанівець, оскільки обидві технології здатні забезпечити споживачеві набагато більш високе, ніж раніше, якість зображення.

Так яка з технологій - DLP або LCD - краща?

Коли як. У обох є свої переваги і свої недоліки. Жодна не досконала у всьому. Так що битва технологій триває.

І єдиний явний переможець у цій боротьбі - це Ви, шановний споживач!

Наші фахівці завжди раді надати кваліфіковану консультацію з будь-якого проектора - тел. (0512) 71-94-28, 71-53-79

Про Компанію
Сфера діяльності
Спеціалізація
Місія. Цілі.
Клієнти
Партнери
Кар'єра
Дилерам
Контакты
Новини, акції
Новини
Програми та акції
Решения
Образованию
Школьные доски
Интерактивные доски
Проекционная техника
Компьютерная и офисная техника
Мебель
Оборудование для кабинетов
Оборудование для школьных столовых
Интерактивный стол
Сервисное обслуживание
Бизнесу
Автоматические парковки
Торгово-развлекательные центры
Гостиничные комплексы
Система интерактивных конференций
Конференц-системы
Решения Smart для бизнеса
Система автоматизации Crestron
Система озвучивания и оповещений
Бюджетным организациям
Канцелярские товары
Компьютерная и офисная техника
Конференц-системы
Сервисное обслуживание
Домашним пользователям
Домашние кинотеатры
Система автоматизации Crestron
Каталог товаров
Школьные доски
Школьные доски 1 поверхность
Школьные доски 3 поверхности
Школьные доски 5 поверхностей
Школьные доски 7 поверхностей
Аксессуары для школьных досок
Интерактивное оборудование
Интерактивные доски
Интерактивные приставки
Интерактивные комплексы
Интерактивные проекторы
Интерактивные планшеты
Интерактивные панели
Системы опроса и голосования
Интерактивные столы
Аксессуары для интерактивного оборудования
Мультимедийные классы
Проекторы, экраны, видеопрезентеры
Мультимедийные проекторы
Короткофокусные проекторы
Широкоформатные проекторы
Ультрамобильные проекторы
Интерактивные проекторы
Настенные экраны
Экраны на треноге
Экраны на раме
Моторизированные экраны
Экраны обратной проекции
Видеопрезентеры
Мебель учебная
Столы школьные, аудиторные
Стулья ученические
Компьютерные столы
Кресла для актового зала
Комплектующие
Мебель для детских садов
Детский сад - игровые стенки
Детский сад - столы
Детский сад - стулья
Детский сад - кровати
Детский сад - шкафы, стеллажи, вешалки, полки.
Детский сад - мягкие модули
Мебель для кабинетов
Стенки для кабинетов
Шкафы и стеллажи
Столы письменные
Компьютерные столы
Трибуны, вешалки
Сертификаты
Прайс-листы
Услуги
Обслуживание
Сервис и ремонт
Аренда
Аренда проекторов
Аренда экранов
Аренда звука
Техподдержка
ПО SMART
ПО MIMIO
ПО Triumph
Полезные материалы
Статьи
Глоссарий
FAQ (Вопрос-Ответ)
FAQ SMART
FAQ Triumph
FAQ MIMIO
Учебный центр
Видео SMART
Видео Mimio
Видео Triumph
Загрузки
Документация
Каталоги
Прайс-лист
Реалізовані проекти
Контакти
Зворотний зв'язок

 x 
Кошик порожній

ПЗ SMART Notebook

software

Завантажте останню версію програмного забезпечення безкоштовно

Завантажити

Бібліотека уроків

Ознайомтеся з досвідом підготовки уроків та завдань Ваших колег, викладачів з України та інших країн.
exchange 1
Відвідайте міжнародний сайт
SMART Exchange

Наша адреса:

54003, м. Миколаїв,
вул.Декабристів, 29
+380(512)71-94-28
+380(512)71-53-79
+380(50)396-83-40
+380(63)674-95-40
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Поиск

Новини

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next
Универсальный интерактивный кабинет (мультимедийный класс)

04-02-2016

   Мультимедийный класс является ключевым компонентом аппаратно-программно-методического комплекса "Интерактивная школа". Универсальный интерактивный кабинет максимально использует потенциал информационных технологий в учебно-воспитательном процессе....

Read more
Спеціальна пропозиція для управлінь освіти з обладнання шкільних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, та ін.,) та інтерактивним комплексам

31-10-2015

Шановні освітяни! Звертаємо Вашу увагу на те, що Кабінетом Міністрів України цього року було прийнято важливе та своєчасне рішення про...

Read more
Комплекты для школьных парт и стульев. Для ремонта износившейся мебели!

15-07-2015

Комплекты для школьных парт и стульев. Для ремонта износившейся мебели!

Столешница для школьных столов и парт Качественные столешницы для ремонта школьной устаревшей мебели {nomultithumb} Артикул Найменування Ціна 1051 Столешня 1200х500 мм   ПВХ-1.0   з чотирма заокругленнями ...

Read more
SMART kapp iQ – маркерная доска 21 века

12-06-2015

SMART kapp iQ – маркерная доска 21 века

Компания SMART Technologies, заново придумавшая обыкновенный флипчарт, развивая свою успешную идею представила новинку: SMART kapp iQ – маркерная доска будущего. Сегодня компания SMART Technologies вновь удивляет:...

Read more
Электронный помощник SMART доступен для скачивания

12-06-2015

Электронный помощник SMART доступен для скачивания

Компания SMARTTechnologiesподготовила дистрибутив «ИНФОРМАЦИОННЫЙ ДИСК SMART – В ПОМОЩЬ ПОЛЬЗОВАТЕЛЮ»  с наиболее популярными и востребованными на рынке электронно-методическими материалами для образовательных...

Read more
Встречайте: новый SMART Notebook 15 и не только

12-06-2015

Самое современное решение для создания и проведения интерактивных занятий уже доступно для всех. В мире зарегистрировано 2,4 миллиона активаций программы SMART...

Read more
Яндекс.Метрика


Баннер

Интернет реклама

Баннер