Підходи до освітнього процесу та особливі категорії учнів

Педагоги постійно прагнуть знайти нові способи і прийоми роботи з учнями, що мають відхилення у розвитку. Багато що з розроблених підходів (особливо якщо мова йде про дітей, які погано бачать і чують або будь-яку іншу особливу категорію учнів) можуть бути втілені в навчальних програмах, які передбачають використання інтерактивних дощок SMART Board:

smart osob

  • Студентам, які бачать, але з відхиленнями у розвитку мови і слуху допомагають коментарі, написані на інтерактивній дошці, а також побудовані діаграми, об'єкти і символи, якими можна маніпулювати. Керувати інтерактивною дошкою просто, тому учні різного віку здатні працювати з нею і бачити плоди своєї роботи - записи або об'єкти.
  • Учні, які погано бачать, спілкуються зі світом за допомогою дотику. Їх досить складно, як правило, втягнути в звичайний навчальний процес, традиційно сполучає візуальний і звуковий способи подачі матеріалу. Інтерактивна дошка, однак, дасть їм можливість вчитися за допомогою відчутних вправ.
  • Глухі учні або учні чують сприймають тільки візуальні матеріали, а інтерактивна дошка забезпечує їх подачу з паралельним сурдоперекладом.
  • Учні, які погано бачать, можуть управляти об'єктами і читати текст, представлений на великому екрані, в той час як комп'ютерні монітори в основному занадто малі для цього.

Інші учні з відхиленнями у розвитку (від фізичних до психічних недоліків) також зможуть плідно використовувати інтерактивну дошку. Її великий розмір і чутлива поверхня по зручності і простоті користування набагато перевершують традиційні комп'ютерні клавіатуру і мишу.

senteo1