Як використовувати інтерактивну дошку в школі

Кращий спосіб зрозуміти, як влаштована інтерактивна дошка, просто спробувати попрацювати з нею. Ви побачите, як легко управляти комп'ютером прямо з дошки. Все, що ви можете використовувати на комп'ютері, є і на інтерактивній дошці.

Щоб максимально використовувати всі можливості інтерактивних дощок, необхідно наступне:

Складові обладнання:
Інтерактивна дошка і програмне забезпечення до неї, комп'ютер і проектор
Ви також повинні подбати про додаткове програмне забезпечення та інших мультимедійних ресурсах.
Також треба приділити увагу

  • Встановленню
  • Експлуатації / гарантії
  • Безпеці
  • Підключенню до шкільної мережі та Інтернету

Важливо пам'ятати, що можливі додаткові витрати, які необхідно передбачити при використанні інтерактивної дошки. Наприклад, можуть знадобитися запасні лампи для проектора. Вони дорогі, але працюють дуже довго.

Для чого потрібна інтерактивна дошка?
Інтерактивні дошки можуть змінити викладання і навчання в різних напрямках. Ось три з них:
1. Презентації, демонстрації та створення моделей
Використання необхідного програмного забезпечення і ресурсів в поєднанні з інтерактивною дошкою може поліпшити розуміння нових ідей.
2. Активне залучення учнів
Мотивація і залученість учнів на занятті може бути збільшена за рахунок використання інтерактивної дошки.
3. Поліпшення темпу і течії заняття
Використання інтерактивної дошки може поліпшити планування, темп і протягом уроку.
Презентації, демонстрації та створення моделей
Інтерактивна дошка - цінний інструмент для навчання всього класу. Це візуальний ресурс, який допомагає викладачам викладати новий матеріал дуже жваво і захоплююче. Вона дозволяє представити інформацію за допомогою різних мультимедійних ресурсів, викладачі та учні можуть коментувати матеріал і вивчати його максимально детально. Вона може спростити пояснення схем і допомогти розібратися в складній проблемі.

Викладачі можуть використовувати дошку для того, щоб зробити подання ідей захоплюючим і динамічним. Дошки дозволяють учням взаємодіяти з новим матеріалом, а також є цінним інструментом для викладачів при поясненні абстрактних ідей і концепцій. На дошці можна легко змінювати інформацію або пересувати об'єкти, створюючи нові зв'язки. Викладачі можуть міркувати вголос, коментуючи свої дії, поступово залучати учнів і спонукати їх записувати ідеї на дошці.

Активна участь
Дослідження показали, що інтерактивні дошки, використовуючи різноманітні динамічні ресурси і покращуючи мотивацію, роблять заняття цікавими і для викладачів, і для учнів.
Правильна робота з інтерактивною дошкою може допомогти викладачам перевірити знання учнів. Правильні питання для прояснення деяких ідей розвивають дискусію, дозволяє учням краще зрозуміти матеріал.

Керуючи обговоренням, викладач може підштовхнути учнів до роботи в невеликих групах. Інтерактивна дошка стає центром уваги для всього класу. А якщо всі матеріали підготовлені заздалегідь і легко доступні, вона забезпечує хороший темп уроку.

Поліпшення темпу і течії заняття
Робота з інтерактивними дошками передбачає просте, але творче використання матеріалів. Файли або сторінки можна підготувати заздалегідь і прив'язати їх до інших ресурсів, які будуть доступні на занятті. Викладачі кажуть, що підготовка до уроку на основі одного головного файлу допомагає планувати і сприяє течією заняття.

На інтерактивній дошці можна легко пересувати об'єкти і написи, додавати коментарі до текстів, малюнків і діаграм, виділяти ключові області і додавати кольору. До того ж тексти, малюнки або графіки можна приховати, а потім показати в ключові моменти лекції. Викладачі та учні роблять все це біля дошки перед усім класом, що, безсумнівно, привертає загальну увагу.

Заздалегідь підготовлені тексти, таблиці, діаграми, картинки, музика, карти, тематичні диски, а також додавання гіперпосилань до мультимедійних файлів та Інтернет-ресурсів зададуть заняттю бадьорий темп: ви не будете витрачати багато часу на те, щоб написати текст на звичайній дошці або перейти від екрану до клавіатури. Всі ресурси можна коментувати прямо на екрані, використовуючи інструмент Перо, і зберігати записи для майбутніх уроків. Файли попередніх занять можна завжди відкрити і повторити пройдений матеріал.

Подібні методики залучають до активної участі в заняттях. Все, що учні роблять на дошці можна зберегти і використовувати іншим разом. Сторінки можна розмістити збоку екрана, як ескізи, викладач завжди має можливість повернутися до попереднього етапу уроку і повторити ключові моменти заняття.