Переваги роботи з інтерактивними дошками

При проведенні шкільного уроку з використанням інтерактивної дошки з'являється багато переваг у порівнянні зі звичайним уроком.
Це переваги не тільки для викладача, але і для учнів.

Основні переваги

  • Сумісна з програмами для всіх років навчання
  • Підсилює подачу матеріалу, дозволяючи викладачам ефективно працювати з веб-сайтами та іншими ресурсами
  • Надає більше можливостей для взаємодії та обговорення в класі
  • Робить заняття цікавими і захоплюючими для викладачів і учнів завдяки різноманітному і динамічному використанню ресурсів, розвиває мотивацію

Переваги для викладачів

  • Дозволяє викладачам пояснювати новий матеріал з центру класу
  • Заохочує імпровізацію і гнучкість, дозволяючи викладачам малювати і робити записи поверх будь-яких додатків і веб-ресурсів
  • Дозволяє викладачам зберігати і роздруковувати зображення на дошці, включаючи будь-які записи, зроблені під час заняття, не витрачаючи при цьому багато часу і сил і спрощуючи перевірку засвоєного матеріалу
  • Дозволяє викладачам ділитися матеріалами один з одним і знову використовувати їх
  • Зручна при роботі у великій аудиторії
  • Надихає викладачів на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний ріст

Переваги для учнів

  • Робить заняття цікавими і розвиває мотивацію
  • Надає більше можливостей для участі в колективній роботі, розвитку особистих і соціальних навичок
  • Звільняє від необхідності записувати завдяки можливості зберігати і друкувати все, що з'являється на дошці
  • Учні починають розуміти більш складні ідеї в результаті більш ясною, ефективної та динамічної подачі матеріалу
  • Дозволяє використовувати різні стилі навчання, викладачі можуть звертатися до всіляких ресурсів, пристосовуючись до певних потреб
  • Учні починають працювати більш творчо і стають впевненими в собі
  • Їм не потрібна клавіатура, щоб працювати з цим обладнанням, таким чином підвищується залученість учнів початкових класів або дітей з обмеженими можливостями

Фактори ефективного використання

  • Забезпечення доступу до інтерактивної дошки, щоб викладачі могли набратися досвіду
  • Використання дошки не тільки викладачами, а й учнями
  • Надання викладачеві часу на підготовку до заняття
  • Тимчасові витрати викладача для того, щоб стати впевненим користувачем і підібрати ресурси для заняття
  • Обмін ідеями і ресурсами між викладачами
  • Розташування дошки в класі таким чином, щоб не заважав сонце і ніщо не знаходилося між проектором і дошкою
  • Високий рівень надійності та технічної підтримки, щоб звести до мінімуму можливі проблеми