Використання інструментів програмного забезпечення для інтерактивної дошки

Інтерактивна дошка - це, по суті, дисплей вашого комп'ютера. Значить, все, що є на вашому комп'ютері, можна показати і на інтерактивній дошці.

Це дає вам можливість використовувати широкий спектр ресурсів, таких як:

  • Презентаційне програмне забезпечення
  • текстові редактори
  • мультимедійні та навчальні диски
  • Інтернет
  • Зображення (фотографії, малюнки, діаграми, зображення екрану)
  • Відео-файли (уривки телевізійних програм, відео-касети VHS або цифрові відео-зображення)
  • Звукові файли (уривки касет або радіо, записи, зроблені учнями або іншими викладачами). Будь-який звук з Інтернет-сторінки також буде чути, якщо у вас є гучномовці
  • Програмне забезпечення для інтерактивної дошки
  • Програмне забезпечення, що відноситься до різних предметів

Можливо, заняття залучать відразу кілька ресурсів, і викладач буде вибирати те, що йому потрібно. Багато з вищеперелічених ресурсів використовують можливості комп'ютера, наприклад, колір, рух і звук, більшість з яких не завжди доступні на звичайному уроці.

Простота використання цих пристроїв і різноманітність ресурсів захоплює учнів більше, ніж традиційні заняття. Однак, викладачам часто доводиться витрачати досить багато часу на пошук необхідних матеріалів. У розділі Посилання ви можете знайти цікаві ідеї, які допоможуть вам в роботі з інтерактивною дошкою.

Інструмент інтерактивної дошки

Вплив на навчання

колір

Розмаїтість кольорів на інтерактивній дошці, дозволяє викладачам виділяти важливі області і привертати увагу до неї, зв'язувати загальні ідеї чи показувати їх відмінність і демонструвати хід роздуми. Прикладом може бути робота з географічною картою або схемою травної системи організму.

Записи на екрані

Можливість робити записи дозволяє додавати інформацію, питання та ідеї до тексту, діаграм або зображень на екрані. Всі примітки можна зберегти, ще раз переглянути або роздрукувати.

Аудіо- та відео- вкладення

Значно посилюють подачу матеріалу. На інтерактивних дошках також можна захоплювати відео-зображення і відображати їх статично, щоб мати можливість обговорювати і додавати до нього записи.

Drag & drop

Допомагає учням групувати ідеї, визначати достоїнства і недоліки, подібності та відмінності, підписувати карти, малюнки, схеми і багато іншого.

Виділення окремих частин екрана

Тест, схему або малюнок на інтерактивній дошці можна виділити. Це дозволяє викладачам і учням фокусуватися на окремих аспектах теми. Частина екрану можна приховати і показати його, коли буде потрібно. Програмне забезпечення для інтерактивних дошок включає фігури, які можуть допомогти учням сконцентруватися на певній області екрану. Використовуючи інструмент "прожектор" можна виділити певні ділянки екрана і сфокусувати увагу на них.

Вирізати і вставити

Об'єкти можна вирізати і стирати з екрану, копіювати і вставляти, дії - скасовувати або повертати. Ці надає учням більше впевненості - вони знають, що завжди можуть повернутися на крок назад або змінити що-небудь.

сторінки

Сторінки можна гортати вперед і назад, демонструючи певні теми заняття або повторюючи те, що деякі з учнів не дуже зрозуміли. Сторінки можна переглядати в будь-якому порядку, а малюнки і тексти перетягувати з однієї сторінки на іншу.

поділ екрана

Викладач може розділити зображення з екрану комп'ютера і показати його на різних дошках. Це може стати в нагоді при ретельному дослідженні предмета.

поворот об'єкта

Дозволяє переміщати об'єкти, показуючи симетрію, кути і відображення

З'єднання з електронним мікроскопом

Дозволяє розглядати і досліджувати мікроскопічні зображення

Ці інструменти значно поліпшать викладання за допомогою інтерактивної дошки.

Наприклад:

  • Використання drag & drop
  • Використання підписів і виділення
Drag & drop

Коли ви працюєте на інтерактивній дошці, ви можете пересунути будь-який об'єкт на інше місце за допомогою опції "drag and drop" (тягти і відпустити). Це дозволяє пересувати текст і малюнки в будь-яке місце на дошці - просто натисніть на об'єкт і тягніть його; коли ви дійшли до потрібного місця, відпустіть натискання. Точно так же, як ви пересували б монету по поверхні столу. Використовуючи традиційні методи, такого ж ефекту можна було б досягти, написавши слова на картках або вирізавши картинки і приклеївши їх до дошки. Однак, така робота на комп'ютері займе набагато менше часу і заощадить місце, де ви стали б зберігати картки.

Можливість пересувати об'єкти по дошці допомагає в таких заняттях, як:

  • З'єднання
  • Класифікація
  • Угруповання
  • Сортування
  • Заповнення пропусків
  • Упорядкування

Учні можуть експериментувати із завданням і пересувати об'єкти, спробувати знову. Діти вважають, що це набагато цікавіше, ніж робити працювати в зошиті, де постійно виникають помилки. Також можна провести дискусію про те, що учні бачать на інтерактивній дошці. Правильно задаючи питання, викладачі допоможуть учням пояснити свої дії, продемонструвати своє розуміння проблеми і поділитися інформацією з усім класом.

Завдання, які використовують drag & drop ідеальні для початку уроку: вони привертають увагу всього класу. Можна використовувати цю опцію для перевірки знань учнів або як введення в нову тему.

Використання підписів і виділення

На занятті з інтерактивною дошкою ви можете використовувати всі матеріали, доступні на комп'ютері: таблиці, схеми, анімацію, аудіо- та відео-записи. Різноманітність ресурсів надає широкий вибір підходів до навчання.

Коли ви працюєте на інтерактивній дошці, ви можете взяти маркер і зробити запис, додати коментар, намалювати коло, підкреслити або виділити потрібну інформацію. Інтерактивна дошка допомагає розвивати обговорення в класі. Звичайно, можна писати і малювати і на звичайній дошці. Але переваги інтерактивної дошки в тому, що:

  • Додавати записи можна до сторінок, які були приготовлені до заняття.
  • Після заняття записи на дошці можна зберегти, не обов'язково їх прати.
  • Можна використовувати різні кольори, а також виділення, яке при традиційному методі викладання доступно тільки на слайді оверхед проектора.

Універсальність інтерактивної дошки забезпечить залученість учнів в роботу, особливо тих, хто сприймає інформацію в основному кинестетически.

Записи та коментарі можна додавати поверх будь-якого зображення на екрані, а потім зберігати їх в потрібному файлі. Таким чином, учні зможуть скористатися файлом пізніше або роздрукувати його. Цей метод може бути зручний на різних заняттях - будь-яке завдання, яке включає сортування, з'єднання, угруповання і упорядкування об'єктів, буде більш ефективним на інтерактивній дошці.