Педагогіка і інтерактивні дошки

Навчання за допомогою інтерактивних дошок мало, чим відрізняється від звичних методів викладання. Основи успішного проведення уроку одні і ті ж, незалежно від технологій і обладнання, яке використовує викладач. Перш за все, будь-яке заняття повинно мати чіткий план і структуру, досягати певних цілей і результатів. Все це допомагає учням краще засвоїти матеріал і співвіднести його з тим, що вони вже знають.

Стандартний шкільний урок, з огляду на сучасні педагогічні та інформаційні технології навчання - інтерактивні методи навчання - може розвиватися так:

  • Підготовка до початку заняття
  • Пояснення цілей заняття
  • Введення в нову тему або завдання - може повторюватися кілька разів протягом заняття, так як є його основою
  • Розвиток теми за участю школярів
  • Обговорення в кінці заняття того, що було пройдено, а також самого процесу навчання

Структура уроку завжди залишається та ж - неважливо, використовується інтерактивна дошка чи ні. Але в деяких випадках інтерактивна дошка може стати хорошим помічником, наприклад, при, так званому, индуктивном методі викладання, коли учні приходять до тих чи інших висновків, сортуючи отриману інформацію.

Учитель може по-різному класифікувати матеріал, використовуючи різні можливості дошки: переміщати об'єкти, працювати з кольором, - при цьому, залучаючи до процесу учнів, які потім можуть самостійно працювати в невеликих групах. Іноді можна знову звертати увагу учнів на дошку, щоб вони поділилися своїми думками та обговорили їх перед тим, як продовжити роботу. Але важливо розуміти, що цей ефективність роботи з дошкою багато в чому залежить від самого викладача, від того, як він застосовує ті чи інші її можливості.