Комп'ютерна та офісна техніка

Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього комп'ютерних технологій, які проникають в усі сфери людської діяльності, забезпечують поширення інформаційних потоків в суспільстві, утворюючи глобальний інформаційний простір.

Невід'ємною і важливою частиною цих процесів є комп'ютеризація освіти. В даний час в Україні йде становлення нової системи освіти, орієнтованого на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу, пов'язаними з внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватні сучасним технічним можливостям, і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Комп'ютерні технології покликані стати не додатковим «доважком» у навчанні, а невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу, що значно підвищує його ефективність.

computer office

За останні 5 років кількість дітей, які вміють користуватися комп'ютером, збільшилася приблизно в 10 разів. Як зазначає більшість дослідників, ці тенденції будуть прискорюватися незалежно від шкільної освіти. Однак, як виявлено в багатьох дослідженнях, діти знайомі в основному з ігровими комп'ютерними програмами, використовують комп'ютерну техніку для розвазі. При цьому пізнавальні, зокрема освітні, мотиви роботи з комп'ютером коштують приблизно на двадцятому місці. Таким чином, для вирішення пізнавальних і навчальних завдань комп'ютер використовується недостатньо.

Одна з причин такого становища пов'язана з тим, що комп'ютерні технології в школі не знайшли ще свого належного застосування. У школах же, де ведеться навчання дітей на комп'ютері, не всі його можливості реалізуються повною мірою. Більшість вчителів початкових класів навіть не знайомі з комп'ютерними технологіями і не мають уявлення про способи їх використання в навчанні.

Однак, багато навчальних закладів вже не можуть обходитися без комп'ютерів. Досить сказати, що за допомогою комп'ютерів: трирічні діти вчаться розрізняти предмети по їх формі; шести- і семирічні діти вчаться читати і писати; випускники шкіл готуються до вступних іспитів до вищих навчальних закладів; студенти досліджують, що відбудеться, якщо температура атомного реактора перевищить допустиму межу.

Машинне моделювання дозволяє провести "страшні", дорогі, тривалі та інші реально нездійсненні або важко здійснимі експерименти. Наприклад, можна навчитися препарувати жабу, керувати стародавньої імперією або відправитися поїздом в подорож по країні. Тоді процес навчання будується на тому, що за допомогою комп'ютера ви збираєте інформацію, приймаєте рішення і вивчаєте результати, до яких вони вас можуть призвести.

Комп'ютери в навчальних закладах використовуються не тільки для навчання. Адміністрація школи, наприклад, на основі баз даних, що зберігаються в машині, складає розклад занять, звіти і зведення відомостей про учнів. Крім того, учням надається інформація про вищі навчальні заклади і придбаних в них професіях. Всі викладачі ведуть за допомогою комп'ютера класний журнал, а вчитель фізкультури ще стежить і за рухом спортивного інвентарю, календарем спортивних змагань і реєстрацією їх результатів

Компанія "СМАРТ" готова запропонувати Вашій навчальному закладу будь-яку комп'ютерну техніку за найвигіднішими для Вас цінами.