УкрТелеком

  +380(512)71-94-28

МТС

  +380(50)396-83-40

LIFE

  +380(63)674-95-40

Кіївстар

  +380(98)444-14-70

Мультимедійний комплекс у школі.

Сучасну школу  вже неможливо уявити без комп’ютерної техніки та комп’ютерних технологій. Вони так міцно увійшли в наше життя, так закріпилися в ньому, що  неможливо увити  людину, яка б  не розуміла про що йдеться. Освіта  не стала виключенням з цього процесу. 

 

Відповідно до пріоритетного проекту розвитку освіти в школах почали з'являтися інтерактивні дошки, мультимедійні проектори тощо. Отже, застосування їх на уроці не є сьогодні екзотикою, і, напевно, уперше технічне обладнання шкіл у цілому й кабінету зокрема, здійснюється швидше, ніж дидактичний супровід цього процесу. Мова йде не про недостачу готових дисків у магазинах, а про готовність учителя застосувати всі наявні можливості для навчання на уроці. 

Але по-перше ми розглянемо питання:

Що таке мультимедійний комплекс і які переваги його використання?

Мультимедійний комплекс (МК) це інтерактивна дошка +персональний комп’ютер + мультимедійний проектор. 

compeks intis

Такий комплекс поєднує  в собі всі переваги сучасних комп'ютерних технологій і виводить процес навчання на якісно новий рівень. Він відповідає  тому способу сприйняття інформації, яким відрізняється нове покоління школярів, що виросло на ТБ, комп'ютерах і мобільних телефонах, у якого набагато вище потреба в темпераментній візуальній інформації й зоровій стимуляції .

Комп'ютерних наочних матеріалів і навчальних ресурсів з  будь-якої теми чи  предмету  можна знайти безліч і використати їх багаторазово. Не потрібно непокоїтися про зберігання  паперових карт, плакатів тощо  - у них просто відпадає необхідність.

МК допоможе Вам  звільнитися   від рутини і  знайти час для творчої роботи.

Ви  отримаєте  можливість повністю керувати  будь-якою комп'ютерною демонстрацією - виводити на екран дошки картинки, карти, схеми, створювати й переміщати об'єкти, запускати відео й інтерактивні анімації, виділяти важливі моменти кольоровими позначками, працювати з різноманітними комп'ютерними програмами. І все це прямо з дошки, не втрачаючи   візуального контакту з класом і не прив’язуючись  до свого комп'ютера.

Завдяки наочності й інтерактивності, Ви залучите весь клас до  активної роботи.

Шкільна дошка – це невід’ємна складова будь якого навчального класу, місце обміну інформацією між учнями та вчителем. Інтерактивна дошка – це жива взаємодія  вчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними. Вона не тільки відображає, що відбувається у комп’ютері, а й дає можливість  вносити виправлення й корективи, робити кольорові позначки й коментарі, зберігати матеріали уроку для подальшого використання й редагування. До комп'ютера і, як наслідок, до інтерактивної дошки можна  підключити мікроскоп, Web - камеру, цифровий фотоапарат або відеокамеру. І з усіма цими відображеними матеріалами можна продуктивно працювати прямо під час уроку.

Працюючи з інтерактивною дошкою, Ви завжди перебуваєте в центрі уваги, звернений до учнів обличчям й підтримує постійний контакт із класом.

CIMG1200 1

Наприклад, для вчителя фізики використання наочних моделей, інтерактивних анімацій, допомагає о простіше й  зрозуміліше пояснити суть складних фізичних явищ, продемонструвати «віртуальні» досліди й експерименти.

У викладачів іноземних мов ресурсів  ще більше, і варіанти використання дошки розроблені теж найрізноманітніші. Інтерактивні вправи для учнів, можливість поєднувати у них  звук і відео, зупиняти відтворення в потрібному місці, щоб поставити запитання, проаналізувати, обговорити, перевірити й т.п. Розповсюджені й популярні в усьому світі курси англійських, французьких, німецьких мов уже випускаються не тільки у вигляді книг, але й у вигляді версій, спеціально призначених для викладання з інтерактивною дошкою.

Використання інтерактивної дошки на уроці може збільшити ефективність навчання учнів у школі. За рахунок чого це відбувається? Як розкрити потенціал інтерактивної дошки й зробити її незамінним супутником учителя?

Ми визначили такі ключові напрямки застосування інтерактивної дошки:

  • Презентації, демонстрації й моделювання.
  • Підвищення активності учнів на уроці.
  • Збільшення темпу уроку при використанні інтерактивної дошки.

1. Презентації, демонстрації й моделювання.

Інтерактивна дошка - коштовний інструмент для навчання всього класу. Це - візуальний ресурс, що може допомогти вчителям зробити уроки живими й привабливими для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє піднести учням інформацію, використовуючи широкий діапазон засобів візуалізації (карти, таблиці, схеми, діаграми, фотографії тощо).

Учителі можуть використати управління інтерактивною дошкою, щоб подати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами. Інтерактивна дошка дозволяє моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючись до комп'ютера, змінити модель, перенести об'єкт в інше місце екрана або встановити нові зв'язки між об'єктами. Усе це відбувається в режимі реального часу.

2. Підвищення активності учнів на уроці.

Багато вчителів стверджують, що учні  більш активні і  зацікавлені на уроці, на якому використовується інтерактивна дошка. Інформація стає для них більше доступною й зрозумілою, що поліпшує атмосферу розуміння в класі, а учні  - більш націлені на роботу.

3. Збільшення темпу уроку при використанні інтерактивної дошки.

Якщо у вас є інтерактивна дошка,  то більше не доведеться чекати, коли учень напише завдання на дошці, і кілька хвилин уроку будуть загублені - учитель може виводити на екран заздалегідь підготовлені матеріали, і час уроку буде використано тільки на вирішення поставлених завдань.

Усі записи на інтерактивній дошці можуть бути збережені в комп'ютері й знову відкриті при повторенні пройденого матеріалу або передані учневі, що пропустив урок через хворобу.

Учителі, що почали працювати з інтерактивною дошкою, відзначають позитивні зміни як під час уроку, так і  в обсязі матеріалу, що розуміє учень. Учителі стверджують, що з використанням інтерактивної дошки вони встигають подати більше інформації за менший час, і при цьому учні активно працюють на уроці й краще розуміють навіть найскладніший матеріал. Інтерактивна дошка стає незамінної для вчителів з будь-якого предмета: російської мови або математики, фізики або хімії, інформатики або навколишнього  світу.

Отже основні способи використання інтерактивної дошки це:

  • можливість робити позначки й записи поверх виведених на екран зображень
  • групові форми роботи
  • спільна робота над документами, таблицями або зображеннями (також за допомогою конференц-зв'язку)
  • управління комп'ютером без використання самого комп'ютера (управління через інтерактивну дошку)
  • робота з інтерактивною дошкою як зі  звичайною, але з можливістю зберегти результат, роздрукувати зображення на дошці на принтері
  • зміна тексту у виведених на екрані документах, використовуючи віртуальну клавіатуру, що настроюється в програмному забезпеченні дошки
  • зміна будь-яких документів або зображень на екрані, використання будь-яких позначок
  • збереження на комп'ютері в спеціальному файлі всіх позначок, які вчитель робить під час уроку, для подальшої демонстрації на інших уроках або через інтернет
  • передача збережених під час уроку записів  будь-якому учневі, що пропустив заняття або не встиг зробити відповідні записи у своєму зошиті
  • демонстрація роботи одного учня всім іншим учням класу
  • демонстрація навчальних відеороликів
  • створення малюнків на інтерактивній дошці без використання комп'ютерної миші
  • створення малюнків, схем і карт під час проведення уроку, які можна використати на наступних заняттях, що заощаджує час на уроці
  • при відповідному програмному забезпеченні вчитель виведення  на екран інтерактивної дошки зображення монітора будь-якого учня
  • робота у Інтернет – середовищі

 

              Які переваги інтерактивної дошки?

              У чому ж основні переваги інтерактивної дошки перед звичайною?

              Чому інтерактивні дошки стають усе більше популярними?

              Чому школи не шкодують грошей на придбання настільки дорогого обладнання для кабінетів?

Інтерактивні дошки схожі на звичайні дошки, але в той же час вони допомагають учителеві використати засоби навчання легко й невимушено, перебуваючи в постійному контакті з класом.

school38

Інтерактивні дошки допомагають розширити використання електронних засобів навчання, тому що вони передають інформацію слухачам швидше, ніж при використанні стандартних засобів.

Інтерактивні дошки дозволяють учителеві збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного матеріалу на уроці, як то картинка з інтернету або великомасштабна таблиця, текстовий файл або географічна карта. Інтерактивна дошка стає незамінним супутником учителя на уроці, відмінним доповненням його слів.

Інтерактивні дошки дозволяють учителеві створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.

Інтерактивні дошки дозволяють учням сприймати інформацію швидше,  брати учням  участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими.

Інтерактивні дошки дозволяють учням виконувати спільну роботу, вирішувати загальне завдання, поставлену вчителем.

Інтерактивні дошки дозволяють проводити перевірку знань відразу у всьому навчальному класі, організувати грамотний зворотний зв'язок “учень - вчитель”.

Інтерактивні дошки - це засіб або інструмент пізнання на різних уроках. Інтерактивні дошки сприяють розвитку мотивації, комунікативних здібностей, одержанню навичок, накопиченню  фактичних знань, а також сприяє розвитку інформаційної грамотності. Інтерактивні дошки вносять й етичний компонент - комп'ютерна технологія ніколи не замінить зв'язок між учнями. Вони тільки можуть підтримувати потенціал їхнього спільного прагнення до нових ресурсів і підходить для використання в різних навчальних ситуаціях, де учні, вивчаючи предмет, беруть участь у діалозі з однолітками й викладачами щодо досліджуваного матеріалу.

Розумне використання в навчальному процесі наочних засобів навчання відіграє важливу роль у розвитку спостережливості, уваги, мови, мислення учнів.

Найбагатші можливості для цього представляють сучасні інформаційні комп'ютерні технології. На відміну від звичайних технічних засобів навчання ІКТ  дозволяють не тільки наситити учня  більшою кількістю готових, чітко  відібраних, відповідним чином організованих знань, але й розвивати їх інтелектуальні, творчі здібності.

Наочність матеріалу підвищує його засвоєння, тому що задіяні всі канали сприйняття учнів - зоровий, механічний, слуховий та  емоційний. Така  форма подачі матеріалу  дозволяє представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, що  полегшує запам'ятовування й засвоєння досліджуваного матеріалу. Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедіа  скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей. Учнів приваблює новизна проведення таких моментів на уроці, викликає інтерес.

Подібні уроки допомагають вирішити наступні дидактичні завдання:

  • засвоїти базові знання з  предмета;
  • систематизувати засвоєні знання;
  • сформувати навички самоконтролю;
  • сформувати мотивацію до навчання в цілому й до певного предмета зокрема;
  • надати учбово-методичну допомогу учням у самостійній роботі над навчальним матеріалом.

Звичайно, використання мультимедійного  проектора, демонстрація або фронтальна робота з класом на уроці дають наочне подання, але більш повне розкриття можливостей мультимедійних  технологій на уроці, по-моєму, досягається не тільки фронтальною роботою, а  й в індивідуальній роботі кожного учня з інтерактивним продуктом.

Треба відзначити, що мультимедійні  програмні засоби несуть у собі широкі можливості, головне, щоб це зрозуміли ті, кого  навчають. Це розуміння повинне перерости в зацікавленість не тільки учнів, але й вчителя, що дозволить йому по-новому глянути на методику побудови уроків.

Дану технологію можна розглядати як пояснювально-ілюстративний метод навчання, основним призначенням якого є організація засвоєння учнями інформації шляхом повідомлення навчального матеріалу й забезпечення його успішного сприйняття, що підсилюється при підключенні зорової пам'яті..

При використанні на уроці мультимедійних технологій структура уроку принципово не змінюється. У ньому як і раніше зберігаються всі основні етапи, зміняться, можливо, тільки їхні тимчасові (часові) характеристики. Необхідно відзначити, що етап мотивації в цьому випадку збільшується й несе пізнавальне навантаження. Це необхідна умова успішності навчання, тому що без  зацікавленості щодо  поповнення відсутніх знань, без уяви й емоцій немислима творча діяльність учня.

Колеги, мультимедійний комплекс взагалі і комп'ютер зокрема  - простий інструмент, що покликаний звільнити Вас від рутинної роботи пошуку  дидактичного матеріалу, складання завдань, тестів, демонстрацій, привнести у вашу роботу нові творчі можливості, зручність і комфорт. Використання комп'ютерних технологій необхідно не тільки на уроках інформатики,  але й на уроках з  інших предметів.

А навчитися працювати з мультимедійним комплексом  не так уже й складно. Такий комплекс  відразу поставляється із програмним забезпеченням, яке  є інтуїтивно зрозумілим і простим в освоєнні.

Спробувавши самостійно попрацювати з інтерактивною дошкою, Ви дуже швидко освоїте основні функції й відчуєте впевненість у своїх силах.  Учням  просто сподобається працювати з нею, учитися стане цікаво й захоплююче.

Пропонеємо всім учителям школи скоригувати власну педагогічну діяльність щодо впровадження новітніх інноваційних педагогічних технологій у навчально –виховний процес та пропонуємо всім бажаючим підключитися до роботи з новими мультимедійними технологіями.

Та і Ви самі значно  підвищите свій  рівень комп'ютерної компетенції.

О Компании
Сфера деятельности
Специализация
Миссия. Цели.
Клиенты
Партнеры
Карьера
Дилерам
Контакты
Новости, акции
Новости
Программы и акции
Решения
Образованию
Школьные доски
Интерактивные доски
Проекционная техника
Компьютерная и офисная техника
Мебель
Оборудование для кабинетов
Оборудование для школьных столовых
Интерактивный стол
Сервисное обслуживание
Бизнесу
Автоматические парковки
Торгово-развлекательные центры
Гостиничные комплексы
Система интерактивных конференций
Конференц-системы
Решения Smart для бизнеса
Система автоматизации Crestron
Система озвучивания и оповещений
Бюджетным организациям
Канцелярские товары
Компьютерная и офисная техника
Конференц-системы
Сервисное обслуживание
Домашним пользователям
Домашние кинотеатры
Система автоматизации Crestron
Каталог товаров
Школьные доски
Школьные доски 1 поверхность
Школьные доски 3 поверхности
Школьные доски 5 поверхностей
Школьные доски 7 поверхностей
Аксессуары для школьных досок
Интерактивное оборудование
Интерактивные доски
Интерактивные приставки
Интерактивные комплексы
Интерактивные проекторы
Интерактивные планшеты
Интерактивные панели
Системы опроса и голосования
Интерактивные столы
Аксессуары для интерактивного оборудования
Мультимедийные классы
Проекторы, экраны, видеопрезентеры
Мультимедийные проекторы
Короткофокусные проекторы
Широкоформатные проекторы
Ультрамобильные проекторы
Интерактивные проекторы
Настенные экраны
Экраны на треноге
Экраны на раме
Моторизированные экраны
Экраны обратной проекции
Видеопрезентеры
Мебель учебная
Столы школьные, аудиторные
Стулья ученические
Компьютерные столы
Кресла для актового зала
Комплектующие
Мебель для детских садов
Детский сад - игровые стенки
Детский сад - столы
Детский сад - стулья
Детский сад - кровати
Детский сад - шкафы, стеллажи, вешалки, полки.
Детский сад - мягкие модули
Мебель для кабинетов
Стенки для кабинетов
Шкафы и стеллажи
Столы письменные
Компьютерные столы
Трибуны, вешалки
Сертификаты
Прайс-листы
Услуги
Обслуживание
Сервис и ремонт
Аренда
Аренда проекторов
Аренда экранов
Аренда звука
Техподдержка
ПО SMART
ПО MIMIO
ПО Triumph
Полезные материалы
Статьи
Глоссарий
FAQ (Вопрос-Ответ)
FAQ SMART
FAQ Triumph
FAQ MIMIO
Учебный центр
Видео SMART
Видео Mimio
Видео Triumph
Загрузки
Документация
Каталоги
Прайс-лист
Реализованные проекты
Контакты
Обратная связь

 x 
Корзина пуста

ПО SMART Notebook

software

 

Загрузите последнюю версию программного обеспечения бесплатно

Загрузить

Библиотека уроков

Ознакомьтесь с опытом подготовки уроков и заданий Ваших коллег, преподавателей из Украины и других стран.

библиотека уроков SMARTПосетите международный сайт

SMART Exchange

Наш адрес:

54003, г.Николаев,
ул.Декабристов, 29

+380(512) 71-94-28
+380(50) 396-83-40
+380(63) 674-95-40
+380(98) 444-14-70
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Поиск

Новое на сайте

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предыдущая Следующая
Сравнение многопользовательских интерактивных досок

03-11-2016

На нашем рынке, в последнее время, появилось очень много интерактивных досок различных производителей. Во многом эти доски схожи между собой....

Подробнее
Сравнительная таблица некоторых интерактивных досок в соответствии с приказом МОН №704 от 22/06 / 2016г.

02-11-2016

Предлагаем Вашему вниманию сравнительную таблицу самых распространенных интерактивных досок, представленные на нашем рынке. Это доски: SMART BOARD SBM 680 V –...

Подробнее
ИНТЕРАКТИВНЫЙ КОМПЛЕКС ПО СПЕЦИАЛЬНОЙ ЦЕНЕ!

02-08-2016

ИНТЕРАКТИВНЫЙ КОМПЛЕКС ПО СПЕЦИАЛЬНОЙ ЦЕНЕ!

{nomultithumb} КОМПЛЕКТ №1* В состав интерактивного комплекса входит: Интерактивная доска SMART Board M680 без лотка (диагональ 77" / 195,6 cm, формат 4:3, технология...

Подробнее
Универсальный интерактивный кабинет (мультимедийный класс)

04-02-2016

   Мультимедийный класс является ключевым компонентом аппаратно-программно-методического комплекса "Интерактивная школа". Универсальный интерактивный кабинет максимально использует потенциал информационных технологий в учебно-воспитательном процессе....

Подробнее
Спеціальна пропозиція для управлінь освіти з обладнання шкільних кабінетів (фізики, хімії, біології, географії, та ін.,) та інтерактивним комплексам

31-10-2015

Шановні освітяни! Звертаємо Вашу увагу на те, що Кабінетом Міністрів України цього року було прийнято важливе та своєчасне рішення про...

Подробнее
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ КОМПЛЕКТЫ

06-08-2015

Состав Цена, комплекта Цена, розничная* Проектор OPTOMA DS340 2800 ANSI Lm, 800x600 DLP Экран Draper Consul Matt White AV Format 60x60 (152 x...

Подробнее
Цены на интерактивные доски компании SMART Technologies.

06-08-2015

Внимание! Спец.цены действительны только при наличии позиции на складе компании «СМАРТ». SB480 SMART Board 480 с диагональю 77 дюймов, построена...

Подробнее
Интерактивные доски INTECH, IPBOARD, IPtouch

06-08-2015

Электронная доска INTECH M-76 Диагональ доски: 80". Размер электронной доски: 175х125 см. Размер рабочей области: 155х115 см. Соотношение сторон: 4:3....

Подробнее
Комплекты для школьных парт и стульев. Для ремонта износившейся мебели!

15-07-2015

Комплекты для школьных парт и стульев. Для ремонта износившейся мебели!

Столешница для школьных столов и парт Качественные столешницы для ремонта школьной устаревшей мебели {nomultithumb} Артикул Найменування Ціна 1051 Столешня 1200х500 мм   ПВХ-1.0   з чотирма заокругленнями ...

Подробнее
SMART kapp iQ – маркерная доска 21 века

12-06-2015

SMART kapp iQ – маркерная доска 21 века

Компания SMART Technologies, заново придумавшая обыкновенный флипчарт, развивая свою успешную идею представила новинку: SMART kapp iQ – маркерная доска будущего. Сегодня компания SMART Technologies вновь удивляет:...

Подробнее
Яндекс.Метрика


Баннер

Интернет реклама

Баннер